Klienci Warty mówią o jakości obsługi w nowej kampanii wizerunkowej

Beautiful woman having a cup of coffee

Warta ruszyła z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe historie będą prezentowane w spotach filmowych.

Dla bardzo wielu osób jakość firmy ubezpieczeniowej jest trudna do oceny. Wybierając ubezpieczenie, może nam brakować pewności, który ubezpieczyciel najsprawniej rozwiąże problem. Naszymi działaniami chcemy rozwiać potencjalne wątpliwości, przekazując social proof naszych klientów i agentów. Obiektywne analizy potwierdzają, że Warta oferuje najwyższą jakość obsługi. W kampanii potwierdzą to też osoby, które sprawdziły nas w praktyce – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR i dodaje: Bardzo się cieszymy, że do tego projektu udało nam się zaprosić Marcina Prokopa. To jedna z najbardziej popularnych i lubianych osobowości, która idealnie pasuje do koncepcji naszych filmów. Z jednej strony wyjątkowe i wysublimowane poczucie humoru, z drugiej doświadczenie w prowadzeniu wywiadów uwiarygadniają przekaz naszych filmów.

Głównym punktem wdrażanej kampanii są spoty video, w których przedstawiane są prawdziwe historie klientów. Filmy podzielone zostały na dwie części. W pierwszej Marcin Prokop opowiada o problematycznych zdarzeniach i jego zabawnych pomysłach na ich rozwiązanie. W drugiej części spotu prawdziwi klienci Warty prezentują swój praktyczny sposób – kontakt z ubezpieczycielem – który pomaga skutecznie i komfortowo zakończyć sprawę.

Zapraszamy na stronę www.dobrezakonczenia.pl, gdzie znajdują się historie klientów Warty.