„Puls Biznesu” – klient Warty szybciej dostanie pełne odszkodowanie.

puls-biznesu_carrot-1500x700

„Puls Biznesu” pisze o kolejnym udogodnieniu, jakie Warta oferuje swoim klientom. Dzięki rozwiązaniu wprowadzonemu wraz z firmą Carrot, klient otrzyma dużo szybciej pełne odszkodowanie w przypadku szkody całkowitej.

„Warta wprowadza nowy model likwidacji szkody całkowitej, czyli takiej gdzie koszt naprawy powypadkowego samochodu przekracza jego wartość sprzed zdarzenia. Dzięki temu klient szybciej dostanie pełne odszkodowanie” – informuje Karolina Wysota z „Pulsu Biznesu”. Dzięki nowemu rozwiązaniu odszkodowanie w wysokości pełnej wartości pojazdu sprzed szkody od razu trafia do klienta. Średnio trwa to o 10 dni krócej, niż miało to miejsce w starym modelu, który nadal jest stosowany przez znaczną większość firm ubezpieczeniowych na polskim rynku.

Likwidacja szkody całkowitej w nowym modelu zakłada, że wszelkie formalności związane ze sprzedażą wraku przenoszone są przez klienta na Wartę i Carrot. Dzięki temu, właściciel pojazdu otrzymuje odszkodowanie bez uczestniczenia w sprzedaży wraku. Aby Warta mogła go wyręczyć, poszkodowany musi jedynie podpisać dokument, w który wyraża zgodę na skorzystanie z nowej procedury. W kolejnym kroku Carrot odbierze pojazd od klienta, a ten od Warty otrzyma odszkodowanie w wysokości pełnej wartości samochodu sprzed szkody. Formalności związane ze sprzedażą auta zostaną wykonane przez serwis aukcyjny, a uzyskana kwota trafi do firmy ubezpieczeniowej w ramach rozliczenia.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym artykułem w „Pulsie Biznesu” (paywall).

O nowym systemie pisze także portal „money.pl”.