Rzeczpospolita pisze o jakości obsługi – Warta wyróżniona

rzeczpospolita_rzecznik-finansowy-1500x700

Rzeczpospolita pisze o sprawozdaniu Rzecznika Finansowego za 2019 r. Potwierdza ono, że najwyższa jakość obsługi dostępna jest w Warcie.

Warta ponownie znalazła się na czele zestawienia Rzecznika Finansowego, zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych. Jest to jeden z najważniejszych raportów instytucji publicznej, pokazujący stan rynku ubezpieczeniowego i jakość obsługi wszystkich firm.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego m.in. przedstawia liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po zestawieniu tych liczb z udziałem w rynku otrzymujemy zestawienie firm oferujących najwyższy standard rozwiązywania spraw klientów. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o wynikach i co mówią o działaniu ubezpieczycieli specjaliści – przeczytajcie artykuł. Znajdziecie go tutaj.