Warta ponownie z najlepszą obsługą klienta w zestawieniu magazynu „Motor”

motor_rzecznik-finansowy-1500x700

„Motor” pisze o najlepszych i najgorszych ubezpieczycielach. Warta na czele rankingu jako firma z najlepszą obsługą podczas likwidacji szkód.

Najwyższa jakość obsługi oferowana jest przez Wartę – takie wnioski płyną z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego. Warta ponownie znalazła się na czele zestawienia wskazującego najlepsze firmy zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów. Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2019 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.

Poniżej zestawienie przygotowanie przez magazyn „Motor”