Warta w dzienniku “Rzeczpospolita”: Nowe technologie wspierają klientów

Business women holding light bulbs, ideas of new ideas with innovative technology and creativity.

Dziennik „Rzeczpospolita” publikuje rozmowę z Agnieszką Antol, kierująca wydziałem rozwoju systemów likwidacji szkód w Warcie, na temat użytecznego i proklienckiego wykorzystania nowych technologii.

Z rozmowy m.in. wynika, że klienci oczekują od ubezpieczycieli rozwiązań, które skracają czas likwidacji szkód, sprawiają, że przejście przez ten proces jest bardziej komforty. Efektem tych opinii jest na przykład Warta Mobile, rozwiązanie, które znacząco skraca czas i przyspiesza likwidację. Generalnie aplikacja sprawia, że klient może czynnie uczestniczyć w ustalaniu rozmiaru szkody, korzystając dodatkowo z opcji wysyłania zdjęć lub oględzin przez smartfona.

W publikacji opisano również kilka innych rozwiązań Warty związanych z obsługą klienta. Zapraszamy do lektury: https://www.rp.pl/Wywiady/304029948-Nowe-technologie-wspieraja-ubezpieczycieli-i-klientow.html